pátek 10. října 2014

Bez elektriky

Že budeme celý den bez elektriky jsem věděla aspoň dva týdny dopředu. Ale vždyť tu elektřinu přes den zas tak moc nepoužívám, tak o co jde, že? To přežiju.
No... Přežila jsem, ale uvědomila jsem si, jak je téměř každá moje činnosti spojená s elektrickým proudem a mnohdy je na něm přímo závislá. Že nevyperu ani neuvařím (elektrický sporák) mi bylo jasné dávno. Že si ani neohřeju jídlo z lednice ani neuvařím čaj či kafe, to mi došlo taky brzo. Ale teprve během odstávky mi došlo, že nefunguje ani lednice, ani mrazák, takže jsem je radši ani neotvírala. Že netopí topení, protože ač vytápíme plynem, kotel je zapojený v elektrice. Že kotel, který je zapojený v elektrice, neohřívá ani vodu do vodovodů, takže se ani neosprchuju, ani neumyju nádobí.
Ba dokonce ani nedoženu resty na blozích, protože ač jsem s výpadkem počítala a dopředu dostatečně nabila telefon i krátkodobě půjčený notebook, i ta blbá wifi je zapojená v síti.
Takže jediné, co jsem včera udělala, bylo to, že jsem uklidila (ale nevysála, ani nic neumyla) a zalezla si za Mladším do postele číst knížku

Žádné komentáře:

Okomentovat