úterý 28. května 2013

Chleba II.

Po vyladění základního receptu na chleba (k přečtení "hír") přišlo na řadu experimentování s přísadami. Chlebovou mouku používám jako tu "základní" tmavou žitnou - je např. i světlá žitná, pšeničná, celozrnná,... Jako první naservíruji tři chleby z této tmavé žitné mouky s doplňkovými přísadami.


Cibulový - do základního receptu jsem při druhém promíchávání (těsně před pečením) vmíchala jednu na drobno nakrájenou cibuli opraženou na trošce sádla. 


Slaninový - do základního receptu jsem vmíchala (také při druhém prohnětení) na kousky nakrájenou opraženou slaninu, asi 20 dkg. Slanina bylá krájená, takže jsem vlastně měla malé čtverečky.



Škvarkový - opět při druhém promíchávání těsta jsem přidala škvarky - těžko říct, kolik jich bylo, protože z původních 30 dkg mně pořád někdo užíral :o) Asi 10 dkg. Dala jsem je tam tak, jak jsem je koupila, ale větší kousky klesly na dno, takže je příště nasekám na menší.

Z těchto tří vyhrává jednoznačně slaninový, ale chutnaly všechny.

Dobrou chuť!

Žádné komentáře:

Okomentovat