středa 28. listopadu 2012

Věnec s ovocným závěsem

Nápad je můj vlastní a zrodil se o víkendu. Sušila jsem nakrájené ovoce na adventní věnec, nějak mě to chytlo a najednou jsem zjistila, že toho mám jaksi moc.
První nápad byl udělat adventní věnec na stůl ozdobený jenom kolečky sušeného ovoce - jenže na ten už mám nasbírané šišky, kaštany, ořechy, napečené mini perníčky, koupené koření... Druhý nápad byl, že udělám věnec na dveře do pokoje, kde bydlíme. A hned vzápětí mě napadlo, že ovoce zavěsím na šňůrky na spodní část věnce.



Abych nemusela každý den vysávat popadané jehličí, koupila jsem si korpus ozdobený umělými větvičkami. Nejprve jsem chtěla tělo věnce jen omotat nějakou stuhou a udělat velké rozestupy, ale umělé jehličí jde na první pohled poznat, tak jsem se rozhodla korpus víc zakrýt a polepit ho dalším ovocem. Při té příležitosti jsem si udělala předmikulášskou radost a koupila jsem si tavnou lepící pistoli :)

Když jsem vytahovala z krabice ostatní vánoční výzdobu, zjistila jsem, že na dveře do pokoje mám spoustu věcí už z loňska a předloňska a stejně tak do okna. Nakonec mě napadlo vyzdobit věncem moje nejmilejší místo, ikdyž ještě není hotové. 


Takhle nám zdobí balkonové dveře na našem domě.

Žádné komentáře:

Okomentovat