čtvrtek 22. listopadu 2012

Podzimní aranžmá

Loni jsem nám vyzdobila okno přírodními plody typickými pro podzim: jablka, hrušky, kaštany, ořechy, kukuřičné klasy. Moc se mi výsledné aranžmá líbilo a hlavně vydrželo krásné po celé podzimní období.

Letos jsem si výzdobu ještě vylepšila o malé dýně, šišku a papričky. Pak jsem všechny podzimní plody naaranžovala do velké vydlabané a vykrajováním zdobené dýně.


Díky krásnému a slunečnému počasí se brzy dýně začala hroutit a propadal se jí strop, takže jsem nakonec všechno vyskládala na parapet (jako loni), kde aranžmá vydrželo krásné až do teď.


Pomalu už ho likviduju, aby udělalo místo adventní výzdobě, na kterou se chystám příští týden. Šišky, ořechy, kaštany i papričky ještě letos využiju, zbytek se rozdělí mezi morče, kozla a slépky :o)

Žádné komentáře:

Okomentovat